Ecemece0 Merhaba 33+2 deyim. Son iki haftadır ayak bileklerim yavaştan şişmeye başladı ama sol ayağım diğerine göre daha şiş oluyor. Tekinin böyle şişmesi normal mi, bu durumu aynı şekilde yaşayan var mı😐
Aybukegursoy Ecemece0 bende 36. Haftadayım 3-4 haftadır aynı durumu yaşıyorum bazen tek ayak şişiyor o ayakta durma ve ağırlık merkezinden kaynaklanıyormuş soğuk su ile yıkıyorum yağsız tuzsuz besleniyorum ama kaçınılmaz sonumuz ne yapsak şişiyor buda geçecek inşallah 😊
14112023 Aynı durum bende de var ayaklarım balon gibi oldu özellikle bir tarafı fazla şişiyor 36 haftalığız bizde