Hayriye32 onların yemeyle içmeyle alakalı olduğunu sanmyrm çünkü ben yemekleri tuzsuz tüketen biriyim gebeliğimden önce olan bi alışkanlık ama oğlumda aşırı şişkinliğim olmuştu ödemlerim 2 sene geçmesine rağmen gitmedi diyebilirim sırt bölgemde basen lerde olsun şuan ikinci gebeliğim 35 haftalığım ama ödemim ayaklarımda felan yok yine tuzsuz tüketim sağlıyorum sancım veya ağrım olduğunda bacaklarım ayaklarım yüzüm şişer geçtiğinde iniyor bunu da ilk defa yaşıyorum doktora desen inanmaz saçmalık der 😁