12moom 22 mayısta doğum yaptım canım 1 hafta giydırdım yenidoğan takımları sonra hep zıbın giydirdim ama senin Eylül serin olabilir ona uygun kıyafet al,muslin al ince kalın bir de ağız mendili bol al bende 30 tane vardı yetmedi bir o kadar daha aldım çok lazım oluyor. Bez sleepy bionatural kullanıyorum ıslak mendil yerine de pamuk kullanıyorum kaynamış soğumuş su hazırlayıp onunla siliyorum canım