Kızlar ben evleneli bir yılı geçti ve ilk günden beri istiyorduk ama olmadı bugün kan verdim negatif regle iki gün var varsa çıkardı ama ben artık beklemek istemiyorum bu hafta adet olduğumda çatlatma iğnesi yaptırmaya karar verdim şimdi gitsem doktor olumlu dermi yapalım der mi bilginiz varsa benimle paylaşırsaniz çok sevinirim