GizemCengiz Valla canım her bebek farklı .Benım kızımda normal hareketlı bazen arka arkada tekmeler bazen durgun ama senle aynıyız ne zaman bısey yesem hareketlenıyor ve bende uslu bebek olcak sanırım dıyorum.Bana arkadaslarım bebegımın tekmesı bı acıttıkı derdı ben 8 aylık olucam hiç öyle sert tekmelerı hareketlerı yok uysal kızım benim.🥰Normal yani bende senin gibiyim takma bir şeyi.❤️