Kızlar pazartesi doğum yaptım ilk gün biraz cok cok az geldi süt ama dün eve geldik hic siktig8m halde damla bile gelmiyor. Ve gogus ucum cok acımaya başladı yara oldu susn kıyafet bile deyince cigerime geçiyor çocuğa bırakmasın diye boş mememi bile veremiyorum bebekte boş olunca ağlamaya başlıyor boyle süreçler bu kadar sütü olmayıp yara çeken sonra gelen varmi önerileriniz varm8