muciizee123 yok hayır bedenen zor olmadı ama duygusal olarak insanı yıpratıyor.Ama hiiç canınızı sıkmayın, kürtaj oldum bir adet gördükten sonra hemen hamile kaldım hemde ikiz🥹 Maalesef bu tarz şeylerle de karşılaşabiliyor insan ama kendinizi yıpratmayın eğer kesin boş gebelik tanısı konmuşsa, umarım güzel haberler alırsınız.