Ranipcneg Kızlar dikişlerimin iki tanesi açılmış doktor istersen tekrar kesip dikebilirim dedi ama kapanirda kendiliğinden böyle bir durum yaşayan varmı? Çok kararsızım o acıyı tekrar yaşamak da istemiyorum 🥺
Ezgisrerkli Bende aynı durumu yaşamıştım, ama inanın hiç tavsiye etmiyorum tekrar diktirmenizi eğer kendiliğinden kapanıyorsa bırakın kapansın. Çünkü ikinci kez dikilmesi ilk zamanki acıyı değil daha fazlasını veriyor
Ranipcneg Ezgisrerkli Bende çok kararsızdim canım küçük bebeklede zor oluyor aynı şeyleri yaşamak da istemiyorum dediğiniz gibi yaptirmayacagim