btlbsr Kayramelisa97 bana da söylemesi biraz zor geldi rana yı açık iki a olduğu için galiba. Eşim beğendiği için şıklara koyduk. Sizce neden kötü söyleme açısından mı
Kayramelisa97 btlbsr büyüklern ismi gibi bebek çocuk ismi değil gibi Tabi sizin bebeğinzde büyücek ama kaba isim gibi