elifozkann ben bunu bir kere yaşadım ve ağlayarak dedim ki şu kabızlığım geçsin bir daha böyle bir şey yaşamayacağım dedim gerçekten de öyle oldu. 16. Haftaydı sanırım çok kötü kabız olmuştum doktorum duphalac diye bir ilaç verdi ona rağmen geçmedi artık tuvalette ağlıyordum. Neyse sonra zorla geçti 2 güne. Bu süreçten sonra da hergün ama her gün düzenli beslendim. Karbonhidrattan uzak durmaya çalıştım. Her gün meyve yedim. Muz bile yemedim canım muz çekse shake blenderlarda muzlu süt yaptım içtim. Günde en az 3 lt su içtim. Ve her gün tuvaletim gelmese bile tuvalete gittim bekledim. Hiç bekletmedim. Bağırsaklarımı boşaltmaya çalıştım doldurmadım. Yani kısacası karbonhidrattan uzak beslendim meyve yedim ve bol su içtim her gün aynı saatte de tuvalete gitmeye çalıştım. Umarım sizde de işe yarar.