Merhabalar bu hafta çok fazla kasılmalarım ve yalancı sancılarım oluyordu, cuma günü normalde kontrol günümüzdü ama bu gün bebek karnımda çok fazla toplanmaya başladı ve yalancı sancılarım çok olmaya başladı dayanamayıp ne olur ne olmaz diye hastane gittik, gider gitmez zaten nst ye aldılar, bebek baş aşşa pozisyonda, kilosu 2.5, boy 45 cm suyu sınırda dedi, gün içinde 1 saat içinde 3 den veya 4 den fazla kasılman olursa bebek karnında toplanırsa hemen gel dedi. nst gayet iyi korkulacak bir durum yok dedi ama doğumhanedeki hemşireler sancın var dedi korkuttu analayan varsa bakabilir mi ?
