Çok fazla ücret söylemiş ya 50.000 ne ben vitaleye gitmeye başladım yeni doğum ücreti 18.000 özel düşünüyorsanız en uygun fiyat sanırım orası ama 2. Sezeryanınız olacaksa Devlete gitmeniz daha iyi tabi iyi doktor bulabilirseniz Şehir hastanesinde çok iyi doktorlar var diyorlar ama yoğun bakım ünitesi yokmuş sanırım bir yerse öyle okumuştum