Kasıklarında ağrı oluyorsa doktora bir git istersen. benim ilk gebeliğim, 34 e yeni geçtik ve kasıklarımda ağrı vardı doktora yazdım nstye girip kontrol etmemiz lazım dedi. Geldik kontrol edildi 2 cm açılma olmuşmuş ve çok az sancı vardı. O yüzden yatış verdi. Daha erken diye