Bugünden itibaren 35 haftalık hamileyim . Saat 12.30 da doktor randevum vardı her şey yolunda güzel dedi .. Saat 16.30 da nedenini bilmediğim bir şekilde adet gibi kanama gördüm ama baya bi şekilde şimdi hastanedeyim doktoru bekliyorum.. Başına bu tarz bir şey gelmiş biri var mı lütfen iki güzel bir şey söylesin