Kızlar merhaba 4+5 haftalık hamileyim ben çok erken öğrenenlerdenim ben hamileliğimi öğrendiğim günden beri bi kaşıntı aldı gitti bende hatta kanattım dayanacak gibi değildim niola yağı kullandım biraz geçti neyse çok geç gitmek istiyordum doktora hem kalp atışı için hemde kese için bugün iş yerinde WC girdiğimde hafif lekem olmuş neyse hemen doktora gittim kesem karından gözüktü 5 mm dedi şikayetlerimi söyledim rahim temiz kesede güzel dedi her ihtimale karşı fitil başlatıcam dedi Protestan 100 yazdı birde kaşıntı için yine fitil bide travozol yazmış Protestan bittikçe yazdır dedi neyse asıl soruma geleceğim korkacağım şey mi korkmalımıyım 3. Gebeliğim ilk defa başıma böyle şey geliyor leke bir daha olmadı doktor kötü dese iğne veya yatış verirdi diye düşünüyorum 🤨 ne bilim ya bilgili anneler lütfen yardımcı olur musunuz???