Seldahilal edaaaa12 bende yiyorum ama abartmadan çünkü içindeki maya ve susam biraz rahatsızlık veriyo bana
Mervecimbidur edaaaa12 millet abartmadığınız sürece yenilir demiş ama bi insan ne kadar yiyebilir ki zaten. Canınızın istediğini yiyin ya ne olcak kola da içiyorum fast foodda yiyorum deniz ürünleri ve sosis tarzı şeyler hariç herşey yiyebiliyorum sorun da olmuyo çok şükür
Babymom07 edaaaa12 yok kız ne zararı olacak ye tabi ki hamilelikte abartmadığın sürece ye gitsin korkma 🫠
kahvesever__ Pamuk 🤣🤣🤣zararı yok beee ben çok yedim olsaydı benim bebelere olurduuuu🤣😃😃 her yedimizde bir şey mi olur 🤣🤦🏼♀️🤣
Pamuk kahvesever__ Bende yedim hatta herseyi ama herseyi yedim😅Ne leke var ne başka bisey saçma saçma işler.
kahvesever__ Pamuk bende yedim valla her şeyi yedim hiç bir şey yok maşallah 🧿🧿🧿 millet hamileliği hastalık sanıyor galiba
Pamuk kahvesever__ Böyle pimpirikli olmaktan yeni nesil hep hasta görmüyor musun geçen bir bölüme gitmiştim son yıllarda çocuk diyabeti falan ciddi boyutta artmis.Sozde eskilere uymacagiz diye diye hasta bir nesil yetişiyor.