Merhaba hanımlar bu bebeğimin daha önceki ultrasonu nub kız gibi gelmişti bana. Özele gittim kız dediler. Devlet erkek dedi pipisi sallanıyor dedi hatta doktor ama özele tekrar gidince kız gbi dedi kafam karıştı 12 temmuzda kontrolüm var ama o zamana kadar meraktan çatlayacağım. Sizce ne cinsiyet
