Serendipity16 bilgeeS sleepy bionatural almıştım ilk etapta fena değildi ama dışına çıkardığı da oldu sonradan natural serisi aldım o çok kötüydü hep dışına çıkardı şu an molfix kullanıyorum çok memnunum sadece kalıpları büyük yenidoğana ilk haftalarda büyük gelebilir
Burcu-2634 bilgeeS molfixden başkası yalan bacım her markadan bez kullandım onların yanı sıra migros bim a101 ebebek bezini bile kullandım Molfix kadar içime sinen olmadı
Minnaksever bilgeeS doğumdan bırakana kadar sleepynin her çeşidini kullandım ama erkek anneleri sızdırıyor diyo ben hiç yasamadim
seddackr 3 paket 1 numara, 2 paket 2 numara prima premium care aldım. Bir süre de primadan devam ederim sonra bakarım duruma göre diye düşünüyorum
Damlaozzz bilgeeS Goon aldım öneren çoktu 1 paket aldım sıkıntı olmaz inşallah olursa sleppy denemeyi düşünüyorum
Kittennn Reina bakalım ben de molfixe doğru kayıyorum , 1 numaradan 1 paket 2 numaradan 2 paket düşünüyorum şimdilik yani eşime kalsa 3 numara 4 numara hep alalım diyor ama cesaret edemiyorum memnun kalmazsak diye
Vilyss Kızımda başından sonuna kadar sleepy kullandim çok memnun kaldım. Şimdi de sleepy stok yaptım 🙈
minnikkksevdammm Ben yenidoğan kızıma sleepy almıştım yenidoğan sürekli değiştiği için iyiydi 2.ayda molfix aldık hep molfix kullandım .. şimdi yine hamileyim yine aynı şekilde yapacağım
gizbirhil bilgeeS ben molfix aldım birde e bebek markasını aldım bakalım daha doğmadı uymazsa prima alırım
gizbirhil bilgeeS ben molfix aldım birde e bebek markasını aldım bakalım daha doğmadı uymazsa prima alırım
Kaderimmmm16899 bilgeeS Molfix aldım ben hem kaliteli hem güzel 2 numaradan başlıcam ben sızdırma yapmıyor ilk kızımda kullanıyordum oğlum da kullancam 😊