Byzz61 Daha önce yaşayan biri varsa paylaşabilir mi. Adete 6 gün kala yaptırdım 0,100 çıktı daha sonra yükselen oldu mu hiç
Ayshababy Byzz61 bunun hakkinda çok kez post actin canım yanitlayanda oldu daha ne deyebiliriz ki erken test vermeseydin keşke baya stres olmuşsun gibi
Ayshababy Byzz61 anladim canım cok kişide okumuştum sonradan yukselme oluyor ama adetin gecikmesini bekle yada erken gebelik testiyle takip edebilirsin
Vincentvangogh Ben gebelikten çok emin olduğum için belirtilerim çoktu çünkü, ovülasyondan sonraki 7. Ve 10. Gün verdim ikisinde de 0,100 çıktı. Gün 51 çıktı. O yüzden eğer belirtilerinizden eminseniz bekleyin varsa mutlaka çıkacaktır🌸