Ben de ekole dilay hanıma gidiyorum gebeliğimin en başından beri ve cok memnunum kendisi çok ilgili ve bilgili bir doktor gece bile anında mesajlarınıza aramalarınıza cevap veriyor. İlk gittiğinizde tanımadıgınızdan dolayı biraz soğuk mesafeli gibi gelebilir ama emin olun öyle değil 2.-3. Gidisinizde anlarsınız tavsiye ederim 🫶🏻