sutlukahve_ Patoloji sonucu çıkınca direk doktora mı mi gidiyoruz o sistemden görebilir mi yoksa kağıt olarak laboratuvardan fln almak mi lazım
Semyil sutlukahve_ canım doktoru ara gitmeden önce sonuç çıktı mı diye çıktıysa çıktı diyor kağıdı bir kaç gün sonra e nabızdan görüntüleniyor patoloji sonuçları kısmından. Ben sonucu arıyarak öğrenmiştim gitmemiştim hastaneye
sutlukahve_ Semyil e nabizdan görünüyor zaten ama ben gidip doktora gostercem ayriyeten yani direk mi gidiyoruz ?
Donee33 Semyil mrb cnm başka yazılarda devlette yapılan patoloji sonuçlari e nabıza düşmüyor diye yazmışlar siz nerde yaptırdınız özelde mi devletteki 3 hafta oldu benimki henüz düşmemişte
Asi_07 SMS olarak bilgi geliyor pataloji sonucunuz çıkmıştır diye e nabızdan da görebilirsiniz hangi hastanede olduysanız sistemden çıkıyor
Semyil Donee33 ben özelde yaptırdım canım e nabıza benimkide düşmemişti doktorumu aradım o söyledi sonucun çıktığını bana resminide attı sonucumuda söyledi onu aradıktan bir hafta sonra falan sisteme düştü