Bence iyi gelsin diye yaptığınız şeyler tam tersi etki ediyor olabilir. Çörekotu bir yiyecek sonuçta, nimet yani, üzerine yatmanız uygun değil muhtemelen. Kuranı da sanırım kutu ya da bez kılıf gibi bir şeyde muhafaza etmek gerekiyor yatak odasında olunca. Ve başımızı koyduğumuz tarafta olması gerekiyor diye biliyorum.
Çocuğun durumu gece terörü denen şey de olabilir. Genelde çığlık ya da bağırma şeklinde oluyor ama sizinki bu şekilde oluyordur belki.
Bir pedagog ya da çocuk psikoloğu ile de görüşün. O zamana kadar da evinizi dip köşe sirkeli suyla silin, odanın köşesine tuz dolu bardak koyarak yapılan bişey vardı negatif enerji temizleme için, onu yapabilirsiniz. Çocuğu da yatmadan önce okuyun, nas felak ile…
Rahatlaması için uykudan önce banyoyu rutin hale getirebilirsiniz. İzlediği çizgi film, oynadığı telefon oyunu falan varsa onlara ara verin.