Rumuzsuz Adetim biteli 3 gün oluyor ama inanılmaz derecede adet olacakmışım hissi var. Bel ağrısı, kasıklarda batma,kaşık ağrısı ve dolgunluk hissi. Test yapmak istemiyorum çünkü yine negatif görecek halim yok. Sizce bu durum neden olabilir bilen var mı 🥹
heleeen Aynı durum başıma gelmişti kasım ayında yanlış hatırlamıyorsam adetim bittikten 5-6 gün sonra falan yine adet ağrısı yaşamaya başlamıştım bi de hafif bi lekelenmem olmuştu şüphelenip idrar testi yapmıştım pozitif çıkmıştı ama sonuç kimyasal gebelik oldu maalesef devam ederse bir test yapın bence🤗