9 mayısta 6 haftalık bebeğimi düşürdüm kızlar. 🥺 Kalp atışını duymamıştık daha 3 gün sonra gidip duyucaktım güya ama nasip olmadı. Neyse kürtaj olmak zorunda kaldım ve kürtajda toplanan parçalar patolojiye gönderildi sonucu geldi henüz doktora gitmedim e nabızdan baktım ve sonuç. Ektopik gebelik veya inkomplet abortus ile ilişkili olabilir. Klinik radyolojik korelasyon önerilir. Bu şekilde çıktı. Google den baktığımda riskli dış gebelik yazıyor. Ve düşük yaptığım gün kanamayı görür görmez hastaneye gittiğimde bebeğide keseyide görmüşlerdi doktor eğer düşük olmazsa bi kaç gün içinde kalp atışını duyabilirsin demişti. Ama ondan 2 saat sonra düştü bebeğim.🥺 Neyse böyle bişey başına gelen varmı nedir bu sonuç neyin nesidir.