07sym07 ben kova aldım onda yıkıyorum üni baby le evin icinde de kuruttum yenidoğan olduğu için makinaya atmak istemedim makinami özel temizleyici losyonla da temizledim boş calistirip lastiğini fln baya sildim ama içime sinmedi sonrasında makinaya atmayı dusunuyorum