Selin4561 geceleri bikaç kere ali beye gitmiştim kendisi de iyi ama sanırım susn tüm hastane ve doktorlar mecbhr kalmadıkça genel anestezi yapmıyor. Ben ameliyathaneye girdim orda öğrendim spinal olcağımı sormuyolar bile yani ki bence de belden çok daha rahat inanın ben de panik atak vardı ağlayarak girdim çok korktum sizin gibi kana bile fenalaşırdı. Amaa hiçbi şey anlamadım ne iğneyi yaparken ne doğum esnasında o kadar rahattı ki ne ara doğum oldu anlaamdım bile. Herkes belden yağılan iğnenin yan etkisi olarak baş bel boyun ağrısı dedi onların bile hiçbirini hala yaşaamdım çok şükür hiç stres yapıp korkmayın zaten o esnada paniklerseniz müdehale ediyolar ben panikten nefes almayı unutmuşum😂 anestezi doktoru farketti hemen hava verdi