Bebeğim 51 günlük oldu normal doğum yaptım nerdeyse 1 aydır fena bi kabızlığım var her gün en az 2 litre su içiyorum zaten süt olsun diye. Sürekli kuru meyveler yiyorum kuru kayısı incir vs kiraz sapı çayı içtim yook fayda etmedi. En son bir kabızlık şurubu aldım o fayda etti ama acayip gaz yaptı ve kendimi de onlara alıştırmak istemiyorum. Sizde böyle bişey oldu mu bu kadar uzun sürdü mü ve nasıl çare buldunuz?