hepoyleolurzaten_ ftmk mide yanmalı,bebiş haraketlerinin can yakması,bel ağrılı🥲birazcık dursa yerinde çok güzel olur))
Mercimekannesi45 ftmk ben kendimi çok şis hissediyorum son aylarda düşünemiyorum kendimi az yemeğe çalışıyorum midem hazmetmiyor sanki yaz sıcakları desen ayrı Allah beterinden korusun sağlıkla ilerlesin ama annelik çok zor
Tgcerkn 24+4 benimde. kendimi çok iyi hissediyorum. oğlum arada hareketlenmese hamile olduğumu unutucam. :)
Umayy1 27.haftaya girdim rahimde incelme ve yumşamadan kaynaklı ilaca basladım nstye giriyorum herşey yasaklandı aşırı tedirginim
tatlisbirkiz Umayy1 nasıl anlaşıldı bu durum peki normal ultrasonda mı farkedildi. Umarım sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız
Ozlemurak65 Hanımlar bir şey sorucam 34+3 olduk iki gündür sağ gogsumun altı deri altında çok kötü yanma oluyor görünürde bir şey yok ama aşiri derecede rahatsız edici bir yanma sizce neyden kaynaklı olabilir ?
Beyzaa1222 26 haftalığım bugün itibariyle kalçamda ağrı başladı, Ve çok şiş hissediyorum kendimi.. Gece yatamıyorum asla
Nevrie ftmk evet maalesef var.. serklajlı olunca ister istemez olucak dediler geçen gece bir ağrı soluğu acilde almışım galiba bu seferde böbrek lerde sorun çıkıcak.. hamilelik çok zor inşallah sağ salim kavuşuruz yavruşlarımıza ☺️
Nevrie ftmk gece 3 te ağrıyla bir uyandım kıvranıyorum, bugun doktor böbreklerle ilgili bir sorun olduğunu söyledi antibiyotik veriyorlar çok şükür daha iyim
Umayy1 tatlisbirkiz amin inşallah normal kontrolumde ultrasondan bakarken şüphelendi bide vajinal ultrason yapalım dedi orda gördü
Bilibon Haftdayiz bugun gittim bi hafta onden gidiyosun seker yuklemeni yapalim bu haftadedi mide yanmam geri geldi ve kendimi bi anda davul gibi hissetmeye basladim bi anda 4 kilo aldim sanki ama odemdir heralde bide asiri bacak arasi kasik bi yerlerim agriyo oturuup kalkarken yatarken magnezyum basladik bakalim