ebru1221_ Gzd5 29+5’iz. sekiz Mavi koyucaz ☺️ Nil, Deniz, Tanem, Zeynep’te çok hoşuma giden isimler ☺️ Fikir olur belki 🌸
Deniz_mina Gzd5 ilk kızım Tuana Buse ikici kızım Yağmur Nisa bu kızımda babası Deniz istedi yanına ya Nida yada Mina dıe düşündük doğuma az kaldı 36 haftalık olduk artık belki başka isimde koyabiliriz
Rabbiaaa 39+4 teyim daha yeni karar verdik Eylül olucak o kadar kararsız kaldık ki babası koydu sonunda 😂
Aysell47 Gzd5 ilk kızımın ismi Ecem ikincinin ki Esila 3. Kızımada Asya yada kumsal ablaları karar vericek 🥰
Yesimdeniz Gzd5 kızım olucak ilk önce Alya Mira koymayı düşünüyodum ama Elisa da karar verdim Elisa olucak kızımın ismi