Yesimdeniz yanı ben memnun kaldım, zaten soyadına gore bakılıyor uyan uymayan harfler vs. Sen 4-5 isim sölüyorsun kafanda istedigin oda olur olmaz yada yanına baska isim grekiyor die harf veriyor sen ona gore gene seçiyorsun sonra analizini yapıyor . Yani zaten analiz yaptırmak mantıklı bişey cunku hem kafan rahat oluyor hemde cocuk isimden gelen negatif enerji ve dengesizlik yasamıyor. Sadece dogum tarihinden cekebilir oda kadersel kısmı zaten işin. Ben bide şöyle düşünüyorum ki ztn o cocuga koycagmz isim belli ama bişiler vesile oluyor ve bizde o ismi buluyoruz bi sekılde .))