Hanımlar inşallah bebiş de birşey yoktur sağlıklıdır ama bi sorum var her giden bebişin yüzünü görebiliyormu biz her ultrason a gittiğimizde hep bebiş kesesine sarılı bi şekilde durduğu için göremedik pek ne yapmak lazım ne içmek lazım be yemek lazım