Bessteeeee Bu normalmi bebeğin suyu gelmesinden korkuyorum doktora gittim normal suyu dedi azalma yok dedi açıklık yok kapalı dedi ama çok sulu akıntı oluyo sizdede böylemi
Btlshnnn Bessteeeee 16+5 haftalık olduk bende de oluyor bazen korkuyorum şu mu diye doktoruma sordum normal rahim büyüyor dedi birde sıcaktan oluyor dedi🥹
Melek1649 Bessteeeee benim başlarda da oluyordu ilk aylarda .şuan 27 ye gircem halen vaar gelip gidiyo bazen kesiliyo bazen var. Her gittiğimde iki haftada bir suyuna da bakiyo doktor gayet iyi diyo
Maviss718 Evet benimde aynı bende 24+5 teyim 3 haftadır böyle banada aynısını dediler ama insan korkuyor
Maviss718 Bessteeeee yaa genelde oluyor canım ayağa kalktığım zaman daha çok oluyor hareket edince felan
cLearQueen yaasemin o peynir gibi gelme bende de var kafayi yicem bembeyaz peynir kesigi gibi. Doktorunuza soylediniz mi
yaasemin cLearQueen evet normal dedi dün kontrolüm vardı herşey yolunda dedi sizde stres yapmayın Kontrolünüz ne zaman isterseniz yarın gidip görünün içiniz rahat etsin
yaasemin Bessteeeee ozaman siz yarım gidin bi görünün sürekli akması normal olmaya da bılır sağlıkla alalım bebişleri kucagımıza