Babyybabyyy 10 haftaya girdim ve sabah değil ikindi vakti ne yersem midem bulanıyor. Kusmaktan boğazım yara oldu artık zor yutkunuyorum. Birde kendim kusuyorum artık çok yoruldum. Bulantısı önlediğiniz Bir şey var mı? Bizimle de paylaşın lütfen
MiracAlpinveUmutunAnnesi Babyybabyyy Ben bulantı ilacı kullanıyorum az da olsa faydası oluyor ama sabah bulantısına bir çözümüm yok tuzlu kraker ve erik yiyorum maşallah diyim ne söylesem ters tepiyo bu aralar. Erik yediğim zaman mide bulantısını alıyor.
Melike777 Babyybabyyy folik asit içiyor musunuz? Bende folik asit içtiğim günden beri mide bulantısı iştahsızlık çekiyorum folik asidin yan etkisinde varmış… doktora söyleyip başka folik asite geçmeyi düşünüyorum
2024annesi Babyybabyyy doktorum bana prilam ilacı verdi, gece yatmadan içerdim ve sabahı gündüzü beni baya idare etti. ilk 3 ayı atlatın inşallah bulantılarınız geçer bende böyle olmuştu. İlacı bıraktım şu an gerek kalmıyor.
Babyybabyyy 2024annesi sabah bulantı olmuyor ama saat 4den sonra başlıyor. Gece 2 prilam içiyorum ama o saate kadar etkisi bitiyor
2024annesi Babyybabyyy sabah bulantı olmama sebebi gece içtiğiniz prilam sayesinde olabilir madem ki saat 4 civarı bulantı var saat düzeniniz 1-2 saat öncesi hap olabilir diye düşünüyorum. Zaten normalde o ilaç gece 2 sabah 1 öğlen 1 demişti bana doktor. Gece içtiğim idare edince sadece geceleri içerdim geri dozları almazdım. Kendinizi bir gözlemleyin . Bulantı vakitleri öncesi tekrar alın ilacı isterseniz.