Angel161023 Elifi5454 biz eşimle bebeğin ilk alışverişlerine ağır eşyaları alarak başladık (maddi açıdan) çünkü sürekli fiyatlar artıyor, ilk arabasını, elektrikli ana kucağı, sonra odasını aldık kıyafet en kolayı çünkü 💛
yeni-annelik Elifi5454 ilk büyük eşyalardan başlayabilirsiniz biz öyle yaptık çünkü fiyatlar çok çabuk artıyor daha sonrasında bakım ürünleri ve kıyafetlere bakabilirsiniz yeni doğan çok almayın çabuk büyüyormuş çünkü bir de kış bebeğiyse uzun kollu şeyleri daha fazla alabilirsiniz
cLearQueen Elifi5454 kiyafete cok abanma kuzum. Zaten alanı olur merak etme 😃 ben kızıma hic kiyafet almadim ama almasam da olur zaten annem ananem teyzem kuzenlerim bitirdi 🤣🤣 ben biberon takımı emzik falan aldım. Bikac haftaya da odasinı alcam nasipse.
06Canan Elifi5454 ablasından kalan büyük eşyaları vardı kıyafet alışverişinide bu hafta yaptım 30.haftadaym
Elifi5454 yeni-annelik teşekkür ediyorum bende aslında bu şekilde düşünüyorum çünkü fiyatlar git gide artıyor 🫠
cLearQueen Elifi5454 ben bakım setini alma dedim anama. O da yok ben anlamam dedi zaten 😅 onlari alabilirsin ben mustela alcam
yeni-annelik Elifi5454 ben mustela aldım bir de uni baby hangisi iyi gelirse artık bir de sudocremin pişik kremi çok iyi onuda ekstra aldım biberon olarak philips avent tercih ettim emzik olarak bibs aldım göğüs pompası ve göğüs ucu kremi olarak lansinoh tercih ettim bir de gümüş kapak aldım
iremsevinc Elifi5454 ben kıyafetlerden basladım çok şükür bitti 3-5 parça kaldı cidden ufak parçalar daha yorucu bi bebek arabası siparişi vercem odası temmuz ortası gelcek sadece dolap şifonyer hemen kıyafetleri yıkalayıp ütülcm 23 haftalıgım
artikbiranneyim Elifi5454 ben banyo ihtiyaçları ve kendi ihtiyaçlarımla başlamıştım. Kremler şampuanlar ateş ölçer tırnak makası emzik biberon vs ve göğüs pompası göğüs pedi gibi şeyleri baştan almıştım iyi ki öyle yapmışım çok ıvır zıvır onlar cünkü. Göğüs pompası için indirim kovalamıstım öyle aldım amazondan. Amazon cogu üründe hesaplı👌🏻 büyük parçaları da 25 ten sonra aldık. Kıyafetleri de indirim gördükçe ufak ufak alabilirsiniz. Bir de getiren oluyor diyorlar ama getirenler de hep büyük alıyor😅 kücükleri yine biz alıyoruz bence😁