Ayss06ee Bugün cinsiyetimizi öğrendik. 16+4 erkek dedi doktor🥹😍😍 Şuanda hiç kıyafet vs hiçbir şey almadım. Sizce ne zaman başlamalıyım alışverişe. Biraz daha bekleyip alıyım diyorum kötü düşünmek istemiyorum ama dünya hali hayatta herşey var. Sizce?
seddackr Hayırlı olsun sağlıkla gelsin ❤️☺️ Ben 20. haftada başlamıştım. Yavaş yavaş yayarak alınca maddi olarak daha iyi oluyor sanki. 31 haftadayım hala alıyorum :)))
Ayss06ee seddackr çok teşekkür ederimm ❤️❤️Sizin bebişiniz de sağlıklı kolay bi şekilde gelsin inşallah