Sinemm65 stres yapmamaya çalışsam da elimde değil, 5 yıldır istiyoruz. ilk iki yıl benim hastalığım yüzünden doktor izin vermedi, o düzeldi hormonlarımda sıkıntı çıktı, o düzeldi ev sahibi evden çıkardı 1 yıl kayınvalidemlerde yaşamak zorunda kaldık. eşimde varikosel çıktı sayıları değerleri düşüktü yükseldi ama hala pozitif sonuç göremedik. Yani o kadar üst üste geldi ki yoruldum artık. Allah’tan ümidi hiç kesmiyorum ama beklemek sabretmek bazen çok zor geliyor