6 haftalık gebeyim aşırı derecede iştahsızlık yaşıyorum hiçbir şey yiyemiyorum sabah zar zor haşlanmış yumurta gün içerisinde de kefir, meyve, maden suyu tuketebiliyorum anca ve bu durumdan çok korkuyorum bebeğe zararı olmaz umarim gelişimini etkilemez… İlk aylarında bu durumu yaşayan oldu mu acaba?