Bahargunesi Kızlar dün test yaptım akşam saatlerinde aslında sırf merakımdan yaptım negatif çıktı yumurtlamanın üzerinden 6 gün geçmişti sizce pozitif olur mu daha sonra çok mu erken olmuş
Nzyl Bahargunesi adete 1 hafta varken test yapmıştım negatifdi 1 gün gecikmeyle kanda pozitifi gördüm 105 ile bence bekleyin
Bahargunesi Burcu-2634 ya ne güzel benim de bugün bir hafta kaldı ama ben dün yapmıştım çıkmadı inşallah çıkar benim de