Benim 34+4 haftalık sancılarım var sırtımdan belime dogru ama nst de sancı çıkmıyor bebeğin ciğer geliştirici iğnelerini vurdular pazartesi taburcu edildim dün gece yine sancı tuttu geldim acilmada olmuyor 1 cm de kalmış bu süreç nasıl ilerliyeck sancidan mahvoldum.