Cileklipasta Kızlar şeker yüklemesinden önce su bile içilmiyor mu ? Gece falan da içeriyormuşuz sanırım son kanı verene kadar doğru mu ?
Deletedmom431 Cileklipasta ne zaman yaptıracaksın canım inşallah bişe çıkmaz ben haftaya Cuma inşallah 😏 Gece su içmeden duramıyorum ki ben 😂
Cileklipasta ayaniz Deryakaya1802 Yemek sorun değil de su içemediğimize üzüldüm ya uzun süre susuz kalmış oluyoruz :( teşekkür ederim kızlar ☺️
Cileklipasta Deletedmom431 haftaya Cumartesi kontrolüm var canım pazartesi de yüklemeye çağırır diye tahmin ediyorum :) inşallah çıkmaz bir şey 🙏 bende gece içiyorum kalkınca içiyorum nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️😄 bebişler etkilenmesin de dayanırız biz 😄
Deletedmom431 Cileklipasta aynı canım bende kalkınca ilk işim su içmek oluyor gece de aynı ama hamilelikten önce de böyleydim 🤦🏻♀️ İnşallah canım biz dayanırız onlara zarar gelmesin 😍
Cileklipasta Deletedmom431 hamilelik öncesi günde 2-3 bardak zor içerdim ben şimdi zorluyorum kendimi de gece ağzım çok kuruyor suuu diye uyanıyorum 😁 inşallah canım onlar iyi olsun da ❤️