somaysee Arkadaşlar herkese merhaba İstanbulda doğum yapacaklar için soruyorum, doğum sezaryen veya normal doğum ücretleri ile ilgili bilginiz var mı hangi hastane ne kadar istiyor?
Tugcev somaysee Doğum ücretleri hep Hazirandan sonra güncellenecek dendi. Bende hastaneme sordum eski fiyat üzerinden onlarda güncellenecek bu ay böyle dediler, bekliyoruz o yüzden 🤦🏼♀️
somaysee somaysee Ben de Yeditepe Üniversitesi hastanesinde olacağım Allah izin verirse ama normal doğum 35bin sezaryen 50bin ₺ istediler Medipol Çamlıca’da ise normal doğum 22bin₺ sezaryen 28bin₺ dendi Ama bu aydan sonra zam gelecekmiş bildiğim hastaneler bunlar sizinkileri de merak etmiştim
SrpYlmz somaysee Ben Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesine gidiyorum sezeryan en son 30 olmuştu ama temmuzda sanırım bida zam gelcekti doğumum Ağustos ortasina doğru bakalım gorucez 🫠
aslanbeyy Bizim malesef güncellenmiş şafak hastanesi doktorum dışardan anlaşmalı , normal 19 bin sezeryan 21 bin.. mesai dışı doktor 3 bin . Doğum fiyatlarına 4 bin tl güncelleme gelmiş ..