Dün akşam lavoboya gittikten sonra kalktım silinmek için bi peçete hafif sarımsı iki peçete şeffaf renkte jelimsi kvmda su geldi hastaneye gittik hemen açılma yok dedi serum felan vermek istediler istemedim sadede nst istedim bişey çıkmadı ama hafif kasılma vardı 30+3 haftayız sizce ne olabilir