Merhaba kızlar 23 haftalık hamileyim bebeğin eşinden kanama olduğunu söyledi doktor ileride erken doğum riskim oluşabilir diye endiselendim çalışıyorum aynı zamanda ama rapor falan vermedi heyet raporu nasıl oluyor bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi