seymanurravci benimde aynı şekilde sızıntı oluyor dün kontrolüm vardı doktora ıslaklık oluyor ama akıntı değil hissediyorum değişik bir ıslaklık afedersiniz popoma kadar hissediyorum ama Dr enfeksiyon dedi yine 🤦♀️çok aşırı rahatsız oluyorum enfeksiyon yüzünden dediğiniz gibi hergun bir başka rahatsızlık veriyor birde benim daha 4 yılı geçmeyen atlattığım hastalığım var hep korkuyorum. Mantar deseniz tam bir bir baş belası yayıldıkça yayıldı bacaklarıma kalçama kadar. 🤦♀️😔