ela_celik yaptırmayı düşünüyorsanız kesinlikle en erken ne zaman yaptırırsanız o kadar iyi 2 li 3 lü tarama ile uğraşmayın 2 li de fee beta değerim biraz yüksek çıktı kendi doktorum bebeğimin sağlıklı olduğunu sıkıntı çıkmayacağını söyledi yaptırsanız içiniz rahatlar tabi dedi. Ama içime sıkıntı düştü bir kere diğer gittiğim 2 doktor daha çok yaptırmam odaklıydı 18ci haftada yaptırdım kafayı yemek üzereydim hamileliğim ilerlemişti ,çok stresli 2 hafta geçirdim sonucum iyi çıktı çok şükür ama şimdiki aklım olsa başta yaptırırdım içim rahat ederdi