Kızlar 32 de gittiğimde 2 hafta demişti dün tekrar gittim 3 hafta gerilik var dedi 1980 gr mış kilosu 34+4 düz şuan moralim bozuldu öyle düzenli aşırı beslenmesinde yiyiyorum yinede nasıl kilo aldırıcam bebeğime haftaya bidaha çağırdı birde bu kadar gerilik risk değil mi perinolotojiye gidiyorum zaten ama hiç bişey demedi gerilik var dedi sadece