Yazmelegi_ teşekkür ederim Benim eşimde sıkıntı yapmıyor çocuk uyudukça uyu diyor nasıl uyucam ki çamaşır bulaşık var ee bir tane daha çocuk var uyusam sorun değil ama bu sefer o kızım yalnız kalacak tamam biz ne olsak yeriz eşim ben gelince yaparım yemek diyor ama o da işten geliyor sonuçta ben kendime dert yapıyorum sabahtan beri süpürge balkonda bebeğim durmuyor bir türlü içeri alamadım süpürgeyi diye ağladım kızımda anne ben alırım nolcak dedi cidden iyi değilim ya bebek asla durmuyor asla küvezden çıkınca hep kucağımda tuttum kucağa alıştı bu sefer bana zorluk oldu