Rabiaa94
Ikiz bebeklere hamileyim. Doktor kanamam olabilir dedi. Içerdeki kanama bebeklere sıkıntı doğurur mu? Düşük tehlikesi doğurur mu?
Glyctkl
Düşük tehlikesinde bir artış söz konusu dedi doktor bana. Benim de var ama kesenin içinde değil kesenin üst taraflarında. Ama genelde hamilelerin %40 ında bu kanama alanı saptanılıyormus. Sadece bana dikkat et dedi. Kanamam da oldu bunu öğrenmeden önce bazıların kanama oluyor bazılarının olmuyor. Benim bebeğim kanamadan sonra çok şüükür kalp atımı vardı. Geçer dinlen güzelce yatağa bağlı kalmana gerek yok dikkat Etsen yeter. Progestan vermiştir sana onu kullan. Allah’ın izniyle korkulacak birşey yok. Rabbim nasip ettiyse birşey olmaz... 🙏🏼 İçini ferah tut.
Glyctkl
Kaç haftalık hamilesin bide dikkatli olman gerekiyor