Kızlar 29. Haftamda su gibi akıntım oluyordu. Acilden kadın doğum devlet Hastanesi’ne giriş yapıp herhangi bir doktora muayene oldum. Sadece dinledi enfeksiyon var mı yok mu yani kesinliği belli olmadan bana fitil ve ilaç yazdı kullandım bitene kadar. Bir süre geçti fakat bu sabahtan beri akıntı geliyor pijamalarıma kadar ıslanıyor. Dün akşam üstü korunmasız ilişkiye girdik eşimle. Daha
sonra kuzenimin asker gecesi vardı cok yormadım kendimi ama kasılmalarım yaşandı oradayken de. Normalde de 2 haftadır kasılma yaşıyorum.
Acaba Enfeksiyon kaynaklı mıdır?
Amniyon sıvısı olma ihtimali de var içim pek de rahat değil ama cuma günü randevum kendi doktoruma. Şimdi acile git diyenler vs olacak çok haklısınız ama gidersem randevum otomatik iptal oluyor gittiğim zaman. Şuan 33+3 haftalık hamileyim?