Merhaba arkadaşlar,
2 gün önce sezaryan doğumum oldu. Dün taburcu oldum ancak ameliyattan çıktığım dakikadan itibaren gaz sancısı içinde kıvranıyorum,tuvalete çıkamadım. Doktor serum, ilaç, iğne verdi ama hiçbiri fayda etmedi. Kıvranmaktan bebeğe bir türlü emzirme pozisyonu dahi bulamıyorum stres içinde kaldım. Böyle bir durum yaşayıp çözume kavuşan annelerin tecrübeleri varsa yardımcı olabilir misiniz 🩷